No sama od základu hra vzniknout "z ničeho nemůže", protože by se musela sama rozhodnout. A pokud se nějak rozhodne, je to vlastně na základě toho, co jí naimplementoval programátor. To je ten samý problém jako s "náhodným" číslem v počítači, které ve zkutečnosti neexistuje, většinou je to nějaká odvozenina od času vyvolání funkce pseudonáhodného čísla.
Odpovědět0 0
Ale bylo by super kdyby se zadal AI ukol vytvořit hru a ta by ji aspon ze základu navrhla a postavila.
Dnes uz naražime na problém originality, porad dokola to stejne, vemte si takový Battlefield nebo CallofDuty,
Je to porad jen strilecka kde proti sobě bojují USA vs. Rusove nebo Číňani, rozdil je v tom kdy se příběh odehrává, jenze uz dochazeji napady tak se delaji ruzne refreshe, remastry, navraty casem zpet apod.
Dalsim prikladem je serie AssassinsCreed, tam me napada zeby se mohl dalsi dil za par let odehrávat za dob Aztéků nebo Mayů,
jinak me nenapada zadna dalsi velká civilizace nebo epocha dejin ktera by byla necim zajimavá, takze to bude další AAA serie her ktera brzy definitivně skončí protože dojdou nápady.
Serie Mafie,to je kategorie sama osobě, dosli napady,
Mafii 4 asi tezko nekdo vymyslí dobry příběh, tak se proste budou hry remasterovat?
Zmiňovaný StarCitizen je naopak dobry priklad budoucnosti her,
je to zcela novy koncept a typ hry co zde jeste nebyl
a ma potencial se udrzet i několik let na rozdil od BF a CoD které se hraji jen 1 rok a pak zacnou upadat,
dobry příklad je EVE sice to neni fps ale jde o léty overeny koncept, ktery se hraje uz od r.2003 a neni potreba vydavat nejake EVE2, EVE3, EVE4, 5...6...7 s novou pribehovou linkou
Takze proč nekdo nevymysli nejakou FPS strilecku ktera by ukoncila serii BF a CoD a pak tady zustali treba 10 let, podobne fungujici je CounterStrike,
proč tedy EA nebo Activision nevymysleji podobne hry a misto toho kazde 2 roky vydaji novou hru a znovu vycerpaji jeden z dalsich napadů na oziveni serie
Odpovědět1 0